Intro, mat och mingel

Idag var det introducering av en del av showen. Personalen och några av second semester studenterna uppträdde med ett par av låtarna. Efteråt var det buffé och mingel. Just minglandet gick väl sådär. Jag såg en kille jag kände igen. Alltså jag var helt tvärsäker på att han var med när jag träffade UWP hos Ung cancer förra året. Så istället för att göra som jag brukar och avvakta till personen går fram till mig så försökte jag träna upp mina social skills och klev fram med ett självsäkert (tror jag) leende och hälsade, frågade om han kände igen mig sen förra året. Det verkade inte ringa någon klocka så jag visade mina Fuck Cancer armband och fortfarande i ser han ut som ett frågetecken. Det var naturligtvis inte särskilt konstigt att han inte kände igen mig. För vi har aldrig träffats. Eller alltså, nu har vi ju det... Imorgon blir vi hämtade klockan 7. Dags för sortering!

Kommentarer
Postat av: Katrin Hasselholm

Hej :-)
Du verkar redan ha kommit till rätta en hel del o det låter gott :-) här är värsta värmeböljan, men älskar man sol o värme så är det ju toppen :-) på lördag åker vi till Skara sommarland med Björn o familj, sen blir det Spanien nästa onsdag. Må fortsatt gott...kram

2014-07-24 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0