Alicante / 19/3 2011

Nu ar det lite skillnad mot innan, det har fa bli en reseblogg istallet for klagoblogg. Jag har gett mig ut  for att prova vingarna for forsta gangen pa tre ar.
har vandrat runt i Alicante hela dagen, suttit pa bankar vid havet, spanat in stranden, blivit bjuden pa kaffe, provat spanska ord, atit vidrig macka, pratat med duvor och med gubbar och gummor.
jag gar pa gatornas solsidor och fotograferar konstverk, alléer, blommor och hus.
nastan varenda manniska har en liten hund som springer bredvid.
jag har hittat gatorna for skolan och lagenheten.

an s`lange ar allt jattebra. hoppas pà lika klarblà himmel aven imorgon :)

solvarma kramar
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: anna tagesdotter

Hej Emily, Vad skönt att livet känns helt ok...

Ska du studera i Alicante ??? Vad ? Spanska eller foto ??? eller något annat ???

Lycka till och ha det så bra, Kramar, Anna

2011-03-21 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0