Ondsdagen den tredje mars.

Jag har bara tagit TVÅ smärtstillande tabletter på FYRA dagar!
Och idag har jag varit i hälsobutiken och inköpt lite preparat mot bihåleinflammationen.
Jag orkar inte bara vara längre, kan jag göra nåt åt skiten så får jag väl försöka i alla fall.
Läkarna får göra sin grej under tiden.
Huvudvärken är nästan borta, det måste ju vara ett bra tecken, men sjuksköterskan ringde igår och lät bekymrad över röntgenbilderna. De kanske måste tas om också.

Men jag gör inte samma sak igen, magnetkamera på först hjärna, sedan ansikte utan paus emellan.
Spegeln var felriktad så jag såg inte ut, utan bara taket på den där lilla tunneln jag låg i, i över en jävla timmes tid!
Jag har aldrig fått klaustrofobikänslor därinne förr, men i fredags var det inte långt ifrån.

Men nu mår jag bra, ingen huvudvärk, har tränat, handlat samt burit in två korgar ved. Ingenting för vissa, men förra veckan orkade jag knappt gå upp ur soffan och duscha.

Dragit runt på Doris som sällskap.
Hundjäveln har tydligen lärt sig att smita iväg också.





Snöyra





Snöyra





















Kommentarer
Postat av: evelina

Fin vovve :)

2010-05-23 @ 23:09:33
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0