En fredag.



Obeskrivlig huvudvärk

Illamående

Helgtv, och natt-tv, suger.

Jag är fast i soffan igen

Att alla tv-program, även de jag faktiskt vill se, ger mig ännu mer huvudvärk

MEN!

Det är Vårvärme. VÄRME!  Jag behöver inte sitta ihopkurad för att hålla värmen, jag behöver inte ha två-tre par strumpor längre, jag behöver inte ha den äckliga  jackan som Doris dreglat ner, jag kan gå ute utan att frysa,
Jag kan slappna av.

Jag och Dumdum åker till Stockholm på måndag

Jag ska träffa en *AWESOME* person under påskhelgen XD

Jag har en underbar Ingmari som håller koll på mig.

Soffan är ganska bekväm ändå.

Jag kan sova hela dagarna  utan att behöva ha dåligt samvete.


Bra dagar, kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har vackra ögon. får jag röra vid dem?

2010-04-01 @ 22:27:11
URL: http://kaaoa.blogspot.com
Postat av: Andrea Flyrin

hej vacker. jag saknar dig. sjukt mycket!

hoppas du mår bra sötnos. <3

2010-04-13 @ 12:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0