snöyra och funderingar

över vad som ska hända just nu.
över varför föräldrar parkerar mitt i vägen ovanför pulkabacken, skickar runt sina ungar på vägen när bromssträckan är förlängd med minst fyra gånger och man behöver gasa innan sista backen.
och sedan sätter dem på ett plastflak och knuffar ner dem för en ispackad backe?
äh, bara gnäller. kände inte för att köra på en unge idag liksom.

det är så mycket som ska göras nu. fixas, bokas, ordnas. men jag har en kalender. fast inga pengar.

allt sådant är oviktigt jämfört med vad jag helst av allt vill göra.
för vi får bara de dagar vi får, och se till att se över din omvärld.

Agnes är vacker. Hon har rätt ord och ett stort sinne. Det kanske är för att jag utfodrar henne med choklad?
http://kaaoa.blogspot.com/2010/01/vak.html


Ikväll tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig, och din blogg!



/ Din Becca

2010-01-10 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0