Att inte kunna det man vill.


Dagens lista:

Sovmorgon
Träna
Hämta tabletter från Apoteket
Plugga produktinfo
Ringa värdinna samt gäster
Hudvårdsklass
Umgås med faster


The ugly truth:

Sovmorgon
Kaffe
Komma ihåg att ta tabletterna
Kaffe
Bli förbannad på träningsbollen
Kaffe
Träna
Duscha
Äta
Få skjuts till Apoteket, eftersom som jag inte blev betrodd att köra själv.
Avboka hudvårdsklass

Ny lista :

Blues
Korsord
Vindruvor



Jag vill. Jag vill jobba. Jag vill hinna med alla måsten. Jag vill hinna träffas och umgås. Jag vill. Alla andra kan ju.
Men när jag inte har sinnesnärvaro nog att föra ett normalt samtal, inte orkar samla ihop tillräckligt med energi för att förflytta mig de femtio metrarna till min egen lya, få bli skjutsad till Apoteket för att jag inte hade åkt dit i annat fall och förmodligen kört av vägen om jag körde själv, och samtidigt inte ha en aning om hur länge det kommer vara så här... ja ni vet...Det här suger ibland..

Kronan på verket är en ny tid på Öron-Näsa-Hals nästa vecka.
Ska dom sticka hål in till bihålorna igen så ska jag fanimej ha Dormicum innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0