öron-näsa-hals-helvete


Jag fullkomligt hatar öron-näsa-hals-kliniken.
När jag hade körtelfeber blev jag i princip misshandlad av deras läkare som vägrade fatta vad felet var och skulle promt provsticka lite här och var i halsen.
På en människa som inte ens fick smärtlindring av morfin!
Så det tro fan att jag skulle åka på bihåleinfektion, för gissa vilken mottagning man får gå till då?
Yeaaah.
Så där har jag sprungit in och ut sen september, där dormicum och övriga lugnande varit ett måste för att överhuvudtaget våga sätta mig i stolen.
Jag vet att det alltid kommer göra ont när man måste undersökas där.
Så jag såg till att få en lugnande tablett innan jag skulle dit igår. Vilket var tur, för mitt eget humör i vart fall.



Först stolen, sen titt i näsan och halsen.
Sen lyssnar han på hjärta och lungor.
Kollar min sjukdomshistorik osv.


- Jaha, jag tycker jag att vi ska operera dig.
- Nej.
- Jo vi måste operera det här. Det borde vi nog gjort ännu tidigare än såhär.
- Nej det ska ni inte.



Joho det ska dom visst...

Kommentarer
Postat av: Andrea Flyrin

idioter. fan det var tråkigt att höra. :(

tänker på dig. lyssnade på din skiva igår, så mycket minnen, så mycket du och jag. <3

tänker på dig!

2010-02-05 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0