SwedenRockFestival2010

Man måste ha saker att se fram emot. "Hitta guldkornet i varje dag". My ass att dom vet vad dom pratar om.
Och nu har dom förstört min kropp med cellgifter, det finns ju ett skäl till att det heter "gifter", och tror ärligt inte att jag faktiskt kan klara en dos till.
Men strålning kan ju bara ge lite framtida hjärnskador, så där har vi ju en störtskön alternativ behandling!
Start tosdag. Fast huvudvärken är tillbaka. Då kan man kombinera saker. Typ morfintablett+sömntablett.
Jag vet inte om jag får göra så. Men satan vad man sover gott.

Anyway, jag unnade mig en biljett. Till SwedenRock i juni, för att jag för helvete förtjänar något bra i framtiden, att se fram emot. Och jag tänker ta mig till S i Norge när all behandling är över. Och till Virre.

För det här har varit förjävligt och jag F Ö R T J Ä N A R faktiskt det.

Och egentligen är jag inte så jävla bitter som det verkar här. Givetvis är jag tacksam över att det överhuvudtaget finns en chans att bota mig. Jag är bara så väldigt väldigt... trött.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Bra tänkt tycker jag:) Det är alltid bra att ha något att se fram emot. Nu har jag också nått att se fram emot om du kommer och hälsar på mig! ;D

tänker massa på dig. Puss och kram

2009-10-05 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0