Shine on you crazy diamond.


Jag mår inte så bra.
Eller, egentligen mår jag rätt bra, men min kropp mår inte som jag.
Igår hade jag en toppendag. Efter strålning och läkarbesök på BMT kikade jag in hos Kristin, en mailkontakt som legat på samma avdelning som jag och som kämpar med sin AML, samma leukemi som jag hade.
Jag har tänkt på henne jättemycket och det var så kul att få träffa henne och upptäcka att hon verkligen är samma underbara person som hon ger intryck av i sina mail och i sin blogg!

Sedan blev det en snabbtur på stan med Boråskillarna.
Men jag är så fruktansvärt trött. Man blir vanligtvis tröttare och tröttare efterhand av strålningen, och mer huvudvärk. Jag har fortfarande inte gått upp ur soffan, trots att jag vaknade klockan 8.

Däremot har jag druckit te och lyssnat på Pink Floyd hela morgonen.
Och gissa vad? Det är alldeles, alldeles tillräckligt =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Söta Emelie!

Tack, men riktigt sååå underbar är jag inte! ;)

Hoppas vi ses snart igen!

KRAM KRAM KRAM!

2009-11-10 @ 18:29:54
URL: http://kristin141.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0