make this go on forever.

Äh, jag är för trött. Dom där fluconaznuicananananan vad dom nu heter. Dom har den där effekten.

Och jag har slutat tvätta håret. För då ryker allt. Men jag ska faktiskt på konsert imorgon och då vill jag ha hår, så jag ska nog limma fast det med en ozonlagersförödande mängd hårspray. Och SEN är det kört. Men det visste jag ju för tre månader sen och jag har varit lika förvånad som läkarna att det suttit kvar genom två cellgiftsbehandlingar. Får se det som en bedrift av nåt slag..

För övrigt har jag bara ett lyckoleende på läpparna. Och en förhoppning om att helgen kommer bli lika givande och intressant som veckan varit hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0