Time-Out

Japp, så blir det. Time-Out, för saker står rätt still just nu. 26 november ska dom göra en ny hjärnröntgen och sedan tar det en vecka innan svaret kommer.
Så jag åker till Stavanger. Till Samuel. För att komma bort, komma ut, slippa  det vardagsgråa som börjat smyga sig på och som jag för allt i världen inte vill fastna i. Och för att få lite nya synvinklar på saker och ting.
Och för att en viss person inte kommer hem och bjuder mig på bio denna helgen.

Jag har aldrig rest ensam längre än till Norrköping.
Imorgon ska jag ta buss till Oslo, hitta flygbuss till flygplatsen, flyga till Stavanger och hitta buss från flygplats till Stavanger. Flygplatser skrämmer skiten ur mig! Hur gör man? Kan dom stoppa mig pga av min mega-medicin låda?

Alternativet var en 16 timmar lång tågresa. Till dubbla priset.

Jag har en känsla av att morgondagen kan gå hursomhelst, men spännande lär det bli ;)
Förhoppningsvis reser jag hem med ett något mer genomtänkt liv. Eller iallafall ett mer avstressat.

Konstigt hur stressad man kan bli av att inte orka göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Wow! Va roligt!!!

Ha det så skönt så hörs/ses vi när du kommer tillbaks! KRAM!

2009-11-20 @ 18:07:13
Postat av: Veronika

Sköj!! Ha det så roligt. Pussåkram

2009-11-21 @ 00:20:14
Postat av: Annika

Hej E, Hoppas du har/hade det "görsketa" bra i Norge. Kram Annika

2009-11-24 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0