Stavanger

Min time-out är över. Så.

det var trevligt i Stavanger. sjukt gött att träffa samuel igen.
jag har i princip sovit i fyra dagar. och kollat massa film och skins-avsnitt.
och fikat på mysigt café. och firat samuels födelsedag.


imorgon är det hjärnröntgen och läkarbesök kl halv nio.
jag har ont i huvudet, är trött och allmänt asocial, men medicinerna lyckades avvärja den begynnande bihåleinflammationen sen förra onsdagen.

men det gör inget att mycket är trist just nu, för när jag kom hem idag så stod de här i köket:






Och den här damen slappade i vardagsrummet:










Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja, det var ju tur ni skaffade en lagom stor hund denna gång. :-)

2009-11-26 @ 16:09:06
Postat av: Anne

Vilken goding!! Är det en Grand Danois? Nu får du någon varm och skön att gosa med. Håller tummarna idag.

Kram

2009-11-26 @ 16:27:24
Postat av: annika

Härligt att du hade det "gött" i grannlandet. Håller med Jimmy - lagom stor hund:-))

Kram och hoppas det gick bra igår!

2009-11-27 @ 14:22:56
Postat av: Kristin

Wow!!! Grattis till förökningen!

Jag är glad att du har haft det skönt på din lilla semester!

Stor kram!

2009-11-27 @ 22:25:30
Postat av: Samuel

Tack för att du kom och hälsade på lilla vän, det var fint att ha dig här;) Kommer aldrig kunna gå till Böker & Börst utan att tänkta på dig nu, härligt.



Det såg ju ut att vara en söt liten krabat som ni skaffat:P



Bamse kramar från grannlandet.



PS! Fått svar av Max, ringer i veckan;)

2009-11-29 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0