Jag kan inte skilja på...

När tröttheten blir för stor funderar jag för mycket. På.

  • Varför jag inte kan vara pigg utan att vara trött, och inte sova utan att bli tröttare
  • Om hunden passar.
  • Lite, lite, lite på vad MR visar om två, tre veckor.
  • Om det inte är dags för Stavanger snart?
  • Om tequilan kommer vara god eller smaka Yes.
  • Om jag orkar följa med på Sticky imorgon.
  • Om jag orkar upp ur soffan imorgon.
  • Varför jag fortfarande har problem med talet.
  • Om glömskan beror på tumörerna eller strålningssvullen hjärna.
  • Vart Agnes tar med mig.
  • Vart mer i världen som Agnes tänker dra med mig?


Och så tänker jag på allt det andra. Allt jobbigt som jag inte vill tänka på.

Närhelst du gör något som inte fungerar, sluta upp med det och göra något annat.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily vi har så himla mycket att se! Vi (du) kan börja med att ta bort att man måste skriva in koden när man ska kommentera. Sedan!

2009-11-12 @ 20:18:16
URL: http://kaaoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kan typ börja med en bilsemester alska-texas fram och tillbaka (kanada också såklart) och sedan vidare genom centralamerika för att sälja allt innan vi tar flyget till Colombia och backpackar oss genom amazonas ner till kap horn. eller lifta oss igenom östeuropa till mellanöstern, följa asiens södra kust på cykel, ta en buss till Peking och transsibiriska hem. eller volontära i en lten afrikans by som har hus i lera och som ingen någonsin hört om. skulle vi kunna göra. eller fortsätta leta billiga biljetter på nätet och dra till destination lagom långt ifrån under lagom lång tid. det kan vi också göra. eller åka till australien något år och rida längs deras national trail (jag kommer aldrig sluta skriva) eller se nya zeeland på sommaren eller nordkap på vintern eller gå vilse i mongoliet eller full moon party eller roskildefestivalen eller Berlin eller ja. tända en brasa och läsa när&fjärran.

2009-11-12 @ 20:26:02
URL: http://kaaoa.blogspot.com
Postat av: Anonym

vi kan typ börja med en bilsemester alska-texas fram och tillbaka (kanada också såklart) och sedan vidare genom centralamerika för att sälja allt innan vi tar flyget till Colombia och backpackar oss genom amazonas ner till kap horn. eller lifta oss igenom östeuropa till mellanöstern, följa asiens södra kust på cykel, ta en buss till Peking och transsibiriska hem. eller volontära i en lten afrikans by som har hus i lera och som ingen någonsin hört om. skulle vi kunna göra. eller fortsätta leta billiga biljetter på nätet och dra till destination lagom långt ifrån under lagom lång tid. det kan vi också göra. eller åka till australien något år och rida längs deras national trail (jag kommer aldrig sluta skriva) eller se nya zeeland på sommaren eller nordkap på vintern eller gå vilse i mongoliet eller full moon party eller roskildefestivalen eller Berlin eller ja. tända en brasa och läsa när&fjärran.

2009-11-12 @ 20:26:17
URL: http://kaaoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0