EFTERFEST!...........?

Jag borde inte vara i kontakt med några kommunikationsmöjligheter överhuvudtaget i det det här tillståndet.
Men vafan, klockan är ju bara 05.55 på morgonen och jag kom nyss hem. Är det inte efterfest då?

Jag har gjort av med för mycket pengar. Men... Jag fyller tjugo på måndag. Jag har precis avslutat en fem veckors strålningsbehandling av hjärnan. Jag ska inte till sjukhuset förrän om en och halv vecka. Det längsta uppehållet på nästan ett halvår.
Det är nog värt dom pengarna. Just ikväll (inatt? idag? denna morgon?) känns det så.

Och Agnes var så vacker, och det var så mysigt hos Carro. Och Dea är bara Dea helt enkelt. Så bra som det kan vara.
Och fredagsturen på stan med Katrin var den roligaste kvällen på länge.

Och ibland undrar jag om jag har ändrat personlighet helt och hållet eller om det helt enkelt  är så att alla mina dagar faktiskt börjat bli helt exceptionellt underbara...?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fan va gött!

Det var du sannerligen värd!!! :)

2009-11-10 @ 18:38:09
URL: http://kristin141.blogspot.com
Postat av: ange

EMILY jag har hittat något skitbra!!!!



travbuddy.com, bli medlem och hitta mig för jag vill ha en vän, och sedan har dom massa roliga saker att göra! Jag har precis sett att jag har 91% kvar av världen att se - underbart!



och kolla in traveltomove.com, en killes blogg. han reser utan mål. bara reser.

2009-11-12 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0