Suck.

Usch, jag behöver en nystart igen. Jag är så förbannat trött, tror jag sov säkert tio timmar inatt, samt hela dagen igår.
Idag hade blivit likadant om jag inte bestämt mig för att köra till Borås och hälsa på Ingmari, och även då trodde jag att jag skulle somna vid ratten. 

Och jag vet att det inte är så konstigt att jag är trött och sliten efter all skit, men jag vill vara full av energi och orka vara lika positiv som jag var innan. Nu är jag mest slö i huvudet och alla människor jag får kraft av är så långt borta jämt. Eller bara oförskämt ignoranta. 

Imorgon ska i alla fall göra någonting. Som kanske kan leda till något större. Om jag orkar.
Och på torsdag blir det flyg till Glasgow! Agnes överraskningsresa, och då vill jag verkligen inte vara trött och hängig! Då vill jag leva på pubar.  

Jag har åtminstone slutat med sömntabletterna nu.
Och jag har lilla Doris att hämta positiv energi ifrån, även om hon snor den fysiska energin jag har.

Börjar nästan fundera på  en stor RedBull till frukost varje morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0