Don't need nothing but a good time.

Äntligen är det lite vårkänsla i luften, SOM jag har väntat!
Jag lider under de grån höst och vintermånaderna, men nu ska väl saker börja bli lite bättre.
Jag har till och med börjat träna! Visst, jag har lättaste vikterna av alla, men ändå...
I övrigt händer inte mkt, försöker få gjort lite skolarbete, men bildlektionerna har börjat krocka med sjukhuset och resten får jag bara gjort lite då och då. Mer än inget alls iallafall.
Och jag dagdrömmer vidare om mina festivaler. HAde inte ARvika vart sjukt nice? Nine Inch Nails hade vart grymt att se. Men jag har nog inte råd, och tror inte jag orkar med att festivala tre veckor i sträck.

Anyway, jag fortsätta med det här ett tag, att fokusera lite på skolan, träna och kanske försöka jobba lite.  Och njuta av vårsolen. Jag vet inte om jag får sola ännu, men jag tänkter inte fråga, för jag har saknat det alldeles för mycket.
Åhh, en restresa hade inte suttit fel i mitten på maj. Eller början av juni... Någon?

Haa dee. Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0