Måndaag!

Idag har jag äntligen lyckats släpa mig till skolan. Fick inte bestämt så mkt men känns bra att ha varit där, ett litet steg på vägen liksom...  Sedan fikade jag hos Jesper & Johanna, och deras golvmopp till hund.. 
I övrigt är det ganska mycket som det alltid varit. Jag var hus och huundvakt i helgen, och förra veckan var jag på Gothia innebandy cup och hälsade på Lars och Jessica.
På det stora hela känns allting bra just nu, jag försöker hitta på lite saker och jag inte ont nånstans.
Fick min första vaccinering förra veckan med.. Det mesta är rätt stillastående på sjukhus-fronten liksom, jag åker dit och kollar läget en gång i veckan och försöker komma därifrån så fort som möjligt.

Lite intressantare nyheter, iallafall för mig och det är ju min blogg, är att The Killers tar sig an Rock am ring i år igen. Och Placebo är väl inte helt fel dom heller... jag är inte svår kan jag säga, med rätt sällskap viger jag lätt en vecka åt en Tysklandsresa.

Det kanske blir en festivalsommar i år istället?

Kommentarer
Postat av: Dea

festivalsommar? jag är på som fan iår! ;)

saknar dig, puss.

2009-01-13 @ 15:40:31
Postat av: Veronika

Jag är på, men det vet du väl redan:D Så...då var rätt sällskap avklarat iaf:P

Saknar dig!

2009-01-19 @ 19:04:20
Postat av: Veronika

Jag är på, men det vet du väl redan:D Så...då var rätt sällskap avklarat iaf:P

Saknar dig!

2009-01-19 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0