2009

jag tänkte skriva nåt jävligt smart här. nåt insiktsfullt och intelligent som skulle få folk att stanna upp och tänka efter.
ärligt talat skiter jag i det mesta just nu. det här är vad jag har kommit fram till under året :

Människor är irriterande
Det mesta inom TV, radio och tidningar är fullkomligt meningslöst
Ingen är perfekt.
Människor som inte inser ovanstående är extra irriterande
Och så vill jag ha en hund


Efter en sån här grej så är det lätt att peka ut vilka som alltid kommer ställa upp. Jag kommer alltid vara tacksam för allt stöd jag fått under den här tiden. Jag vet att de flesta skulle göra allt för sin familj, men det är sällan man sätts på prov. Min familj har i allafall ställt upp för mig. Och fler har ställt upp för mig, men jag orkar nån lång jävla tack-lista.

Det hade varit kul att kunna säga att det här har gjort mig till en bättre människa. Men de hade ju varit förjävla självgott att påstå nåt sånt. Däremot trivs jag bättre med mig själv nu, och det är tur för det hade lika gärna kunnat gå åt andra hållet.

Och fastän mycket känns skit ibland så vet jag att jag har turen på min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0