Fredag.

Jaaha, Då har man råkat ut för någon sorts magsjuka eller liknande också! Inte så konstigt när halva svenska befolkningen tyckas ligga sjuka just nu. Men tror inte det var så farligt ändå, känner mig ganska okej, igår var värst. Men ska ändå bara ta de lugnt ett tag framöver, för säkerhets skull.
Skulle varit på skolan både igår och idag, samt fixat mitt gymkort, men det får vänta. Istället ligger jag på soffan och planerar sommarens festivaler ! =)

Just de, jag har råkat färga håret svart också... Varför inte liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi...såg en bild på det:P riktigt snyggt måste jag säga;)

2009-02-12 @ 17:21:46
Postat av: Veronika

Ooops...det var jag som tyckte det ja:D

2009-02-12 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0