I'm medicated, how are you?

Siesta! hade bandsläpp klockan tio, och kommer dragandes med Placebo! Jag hade väntat mig de där vanliga radiopop-släppet som de flesta festivaler kommer med, och så råkar de vara just dom här killarna. Det känns jävligt kul, och jag får plötsligt mycket mer press på mig att köpa biljetten. Det här var en sån bokning man väntar sig av Rockparty, inte av Siesta.

Däremot hade Rockparty bandsläpp igår, och kanske va de helt okej, men förbannat tråkigt. Inga höjdarartister än så länge. Utom Killers givetvis! Men det går inte att ha en festival med bara en hyfsad Headliner...
Killers, Winnerbäck, Dropkick och kanske Regina Spektor duger i och för sig för mig, men resten av världen delar tyvärr inte mina åsikter..

Nu har Peace and Love dessutom bokat Mötley Crue, inte mina personliga favoriter kanske, men de hade varit kul att höra Home sweet home live. Och halva boråsgänget ska ju dit... Undrar hur många festivaler man kan klämma in på en sommar?

Anyway, idag ska jag gotta mig åt Placebo-nyheten, och försöka ta mig in till stan för att håva in en biljett.
Ha det göött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0