Egypten?

Pappa fyller femtio, så han och morsan drog till Egypten. Jahapp. Jag bara avskyr det här äckliga jävla klimatet mer än allt annat, men jag fick inte följa med. Men det är rätt lugnt, jag är inte så intresserad av Egypten, det skulle väl vara för snorklingen i så fall. Och min läkare sa att jag inte får åka nånstans där man garanterat blir magsjuk. Elisabet sa att flyget mellan Egypten och Sverige kallas för bajsexpressen.
Och jag har det rätt bra här hemma, egen bil just nu, och idag har jag skrivit ett skolarbete! Hör och häpna!
Ett rätt kort, och än så länge inte helt fullständigt, men icke desto mindre, skolarbete!
Och håret... jösses, nu får det banne mig växa fortare, så jag kan skaffa en coolare frisyr, annars blir nog fan till att snagga sidorna så de blir en regelrätt mohawk...

Så, jag gör väl lite mer om dagarna nu, lite skola, sjukhuset minst två gånger i veckan... Och snart kommer våren, jag bara känner det på mig.
Och sen blir det sommar, med Festivaler! Den ultimata festivalen än så länge måste vara Rock Werchter, med helt sinnessjuk line-up! Iallafall för mig ; Limp Bizkit, Kings of Leon, The killers, Bloc Party, Nick Cave and the bad seeds, Coldplay, Franz Ferdinand, Metallica. Ja och Placebo.
Men jag orkar inte riktigt åka till Belgien och jag vill inte betala, trots att de antagligen skulle bli billigare än Roskilde nästan... Och hur kul är det att gå på en festival där man har måste-se-allt-panik från dag ett, dom har ju inte ens Warm-up på campingen. Nej, det får vänta till jag vinner ett par tusen, eller tills jag blir så gammal att festandet inte betyder lika mycket. Gaah, hemska tanke!


Om någon stör sig på mitt festivalpladder så får jag be om ursäkt, men det råkar bara vara mitt enda intresse för tillfället.

Anyway så är Siesta!biljetten fixad, och dom har nytt bandsläpp imorgon så det ska bli spännande. Och så har vi kära gamla Hultan som förhoppningsvis sitter och trycker på nåt riktigt bra till sitt bandsläpp nästa vecka..
Kanske ska börjar spara till Peace and Love nu då? Usch, känns nästan jobbigt att planera in den festivalen... Hoppas den är bättre i år är 2007.

Hare gött å sånt. Alla två läsare!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Antyder du att jag är gammal till sinnet Emily? För att jag tycker om musik?:P Elakt! xD

2009-02-24 @ 22:56:33
Postat av: Agnes

Emily, kan inte du gora nagon sammanfattning av alla festivaler med band tid pris?? Ah for jag vill aka pa nagot i sommar i alla fall.

Saknar dig, men vi far ta igen allt big time nar jag ar hemma i maj. Puss

2009-03-04 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0