Gonatt

Nu har jag åkt på feber också. Har legat i sängen och skakat hela dagen, vilket är segt och förbannat olägligt, enligt planeringen borde ju värdena vända uppåt nu. Men det känns ändå rätt okej, har inte ont i munnen längre och smärtan i halsen börjar avta, fast jag kan inte svälja ännu.

Måste nämna gårdagens händelser lite kort bara:
Sköterskorna skulle in och bädda om sängen, så jag och pappa knödde ihop oss i fåtöljen och kollade på film så länge.
Så när dom var klara kröp jag tillbaka under täcket och kollade färdigt filmen. Sen kom jag på att jag skulle kolla mina sms om när Katrin och Elisabeth tänkte dyka upp, och hittar inte den förbannade mobilen!
Jag visste att jag hade haft den bredvid mig när jag kollade på film och räknade ganska snabbt ut att den måste åkt med tvätten, som dom givetvis redan skickat iväg till tvättrummet, som i sin tur skickar iväg tvätten till Alingsås tvätteri. Så pappa och en sköterska fick springa ner till tvättrummet, där tvätten precis skulle skickas vidare till tvätteriet, och gå igenom alla tvättpåsar tills dom hittade rätt. Vilket dom som tur var gjorde till slut.

Anyway, det är det mest spännande som händer häromkring, eftersom jag inte ens får lämna rummet så kan jag inte rapportera nåt saftigt skvaller. Ni får nöja er med det lilla : ) 

Nu är det sista auditionavsnittet av Idol, sen kommer alla upphittade talanger förvandlas till tråkiga mainstreamartister som åker landet runt en sommar och underhåller fjortisar.


God natt.

Kommentarer
Postat av: Bertil

Hej E! Sent omsider en hälsning från Din mentor!

Har äntligen hittat till Din blogg och läser med nöje "historien om den försvunna mobilen". Din härliga humor är befriande! Har också läst om den inkompetenta praktikanten och "falskläkaren" (+6)...

Instämmer i kommentaren från Annika (+13).

Skickar många kramar till en tjej som jag verkligen beundrar... Bertil

P.S. Fick mail från Achillea i Spanien häromdagen...

2008-09-19 @ 08:32:38
Postat av: Anna

hehe kunde undgå läsa kommentaren från bertil :) såå go han e! Ja e så dålig på att visa att ja tänker på dej, men det gör jag! Måste även instämma med bertil finner historien om den borttappade mobilen mkt tilfredställande :D vill ha mer av sådant :D

2008-09-29 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0