Gokväll

Usch, allt är så tråkigt här.  Nu har jag inte lämnat rummet på över en vecka! Det är teve teve teve som gäller. och sova.
Fast det värsta är jag är så hungrig, har inte ätit på nästan två veckor, nu kan jag inte sluta tänka på mat... thaimat, köttfärssås och spaghetti från Dagas, stekt makrill med mos och spenatstuvning,rotmos med lingon,fiskgryta, fisksoppa,  pommes frites tallrik, hamburgare på ´Niccolinas, Smoothies, Grillspett, vitlöksbröd, tacos, tårta, Drömmar, chokladpudding...Fruktsallad!  Ååååh, nån som bjuder på middag när jag blir utskriven?

Nu ska jag kolla på Idol =D

Kommentarer
Postat av: Rasmus

You name it, i buy it ;)

2008-09-16 @ 23:01:12
Postat av: Anna Tagesdotter

Hej vännen,

Läser och beundrar att du står ut men jag antar att man inte har mycket att välja på... Hoppas att behandlingen snart verkar så att du känner dig bättre. Tänker på dig. Kram, Anna

2008-09-17 @ 10:03:25
URL: http://eaxelssons.blogg.se/
Postat av: Dea

Jag lovar att bjuda dig på mat när du blivit utskriven ;)

saknar och tänker på dig gumman! Du är så stark!<3

2008-09-17 @ 15:31:22
Postat av: Anette

Hej Emelie,

Jag brukar läsa din blogg och vill bara säga att jag tycker du är helt fantastisk!

Det låter bra att du börjar bli hungrig, det är ju alltid ett bra tecken :)

//Anette (Adam Z´s mamma)



2008-09-17 @ 21:42:05
URL: http://happygreta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ska äta världens brak middag!!! När och var du vill. Kram Elisabeth och Katrin

2008-09-18 @ 07:28:46
Postat av: Anna

Du har verkligen många som tänker på dej raring! :) vi alla ber för att du snart ska få komma ifrån det tokstället :) men så fort du frisläpps så give me a call så får du äta precis vad du vill, you name it :D

2008-09-29 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0