Dag...10?

Nu har det gått ett par dagar sen senaste klagomålet så tänkte bara slänga in nåt snabbt här innan jag tuppar av igen.
Det är morfin för hela slanten som gäller nu, så kan somna till nästan närsomhelst.
Har fått en märklig vana att klia mig i ansiktet innan jag somnar också, så helt plötsligt vaknar jag till med ett ryck (har blivit förbannat lättskrämd) med handen tryckt mot kinden och undrar hur fan jag kan somna sittandes men armen i luften och huvudet i handflatan. Tycker att det funkar alldeles umärkt med det här dock, kan sova nästan jämt och är skönt avslappnad hela tiden. Har inte lika ont i munnen längre heller (vilket antagligen beror på morfinet) men har så obeskrivligt ont i halsen! Att svälja, ens minsta mängd saliv, känns som att tvinga i sig glasspliter, alternativt nålar. Nu klagar jag rätt ofta på det mesta, men kan utan att överdriva säga att det här är bland det smärtsammaste jag har varit med om. Fast står bättre ut med det här än med den envetna huvudvärken jag har haft innan. Tack vare morfinet, finfint läkemedel de dära!

Oj, nu försvann helt plötsligt halva texten här och jag är jävligt trött så orkar inte försöka återskapa minnet av vad jag skrev, bokstäverna börjar änna hoppa omkring på skärmen och jag tar inte ansvar för något jag skrivit.
 Hoppas att allt är bra med alla!

p.s, Just de ja!  Jimmy, tatueringstidningar!  ; )  d.s

Kommentarer
Postat av: Storebror

Ska försöka komma fixa detta imorgon el på tisdag då..vet ej om jag vågar komma in till dig än. (Blir inte klok på om jag har förkylningsvirus el inte) Så jag kanske lämnar dem till en sköterska så får de lämna över dem..men jag ska fixa detta. Ha det så gott du kan. Tänker på dig! Kram!

2008-09-14 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0