Dag -3 & -2

Finns inte så mycket att säga, har varit så sjukt trött de senaste dagarna, knappt orkat med att kolla på teve. Idag är det dock sista ATGbehandlingen, sen "vilodag" imorgon och transplantation på torsdag. Men det har redan varit mycket jobbigare än jag trott.  Jag hoppas att jag får känna mig lite normal igen innan jag åker på alla förbannade biverkningar som förutspås.
Är inte så aktiv på telefonfronten heller som en del kanske märkt. Jag orkar inte helt enkelt, ni får ha tålamod.
Ha de gött

Kommentarer
Postat av: gun

hej vännen,vill bara önska dig lycka till me allt du ska gå igenom,vi ses när du kommer hem eller om jag åker in me madde nån dag.ha de så bra du kan,kram

2008-09-03 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0