Dag 11

"Jösses" tänker ni nu. "Har inte hon bättre saker för sig än att sitta och klaga i sin blogg hela tiden?"
Nej, det har jag inte. Det här är enda stället där jag kan klaga utan att folk säger emot mig, och dessutom är jag så jävla less på skiten nu, och som grädde på moset så har jag faktiskt ingen bättre för mig. Sen vågar jag inte somna om heller.
Hade så otroligt ont i halsen när jag vaknade imorse så det var inte sant. Det var bland det värsta jag har upplevt, jag fick nästan ingen luft för den torra halsen och när jag försökte svälja saliv och olja så kändes det som om någon satt med blåslampa och brände sönder halsen från insidan. Fick lite lätt panik och massa morfin, så nu gör det inte lika ont, men är livrädd för att somna och vakna på samma sätt igen.

Det är så fruktansvärt uttröttande att det hela tiden kommer nya saker, det känns som att jag bara skriver om mina jobbiga krämpor hela tiden, men en blogg är ett rätt bra ställe att få ur sig allt på. I ärlighetens namn finns det en hel del som inte borde få ha blogg (Så, nu har jag varit på toa, satte på kaffe med och ska snart ta mig en kopp / Nu har jag precis druckit kaffe, ska duscha lite tror jag / Åh, va härligt med en dusch, ikväll ska jag se den här filmen *Bild* och bara myyysa! Imorgon ska jag åka till stan / Nu har jag precis ätit frukost och ska göra mig iordning att åka till stan
/ Idag var jag i stan och köpte den här *bild* på Gina tricot, dom hade rea och de va aasbilligt! Köpte den här *bild* på MQ, blablablablablaaaa....
Ni fattar grejjen va?)
Anyway, vet inte riktigt vart jag ville komma med de här, bara skriver så att jag inte ska råka somna. Men kan ju passa på att tacka för att ni läser bloggen, hade kännts rätt så värdelöst annars och det är ganska skönt att ha ett ställe där jag kan sitta och tycka synd om mig själv dagarna i ända och ändå få stå i centrum.

Nu ska jag zombie-glo på nyheterna. Det är då inte lätt att leva med bara 6 tevekanaler ; )



Adjö till allt det gamla, Hallå till allting nytt

Åt helvete med alla sorters gränser

Åt helvete med drömmarna, och åren som har flytt

Där framme finns en morgondag som glänser


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nån som har rätt att klaga och gnälla så är det du!Men nu får vi hoppas att du snart inte behöver det mer!! Kram Kram Elisabeth

2008-09-16 @ 07:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0