Dag -1

I'm back. Lite piggare, lite fräschare, jaa lite bättre helt enkelt. Sen igår.
Så imorgon är då den stora dagen... Dagen då jag blir Man! Från och med imorgon ska mitt blod kunna matchas med en 21årig tysk man (nej tack, inga "höhöh, då kommer ju du snacka tyska" skämt. Faktiskt inte så roliga).

Men mår rätt bra nu, får Sandimmun tre gånger om dagen för "bana väg" för de nya cellerna... Bereden väg för herran... Men inga andra mediciner så jag är inte sådär trött och jävlig längre, har dock en föraning om de där besvären kommer krypa tillbaka när infektionsperioden kickar in.

Anyway, idag var jag på museum, hör och häpna! Sjöfartsmuseets utställning om Japansk tatueringshistoria, oerhört inspirerande skall ni veta.
Och ikväll börjar återigen Idol. Det riktiga Idol, de enda avsnitten som är värda att ägna sin uppmärksamhet - Uttagningarna. De duger för mig.

Go'kväll

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej..!Vi tänker på dig hela tiden..!!Hoppas du mår OK efter transplantationen. Vill du låna nån film...så säg till, vi har typ alla..(Nästan alla "24"- boxar också!!) Kramar från hela familjen Taikon (tina, Daniel, Pontus, Jennie o Fannie)

2008-09-04 @ 14:10:34
Postat av: Rebecca

Hej min lilla sötnos!

Vad härligt att du känner dig lite bättre nu iallafall =) Jag kan erkänna att jag e ganska dålig på att kommentera, men nu tog jag mig tiden!

Får varva mellan internationell ekonomi och internationella relationer... Var glad att du inte gick samhäll... FY FAN.

Jaja! Nu tänkte jag komma och hälsa på dig snart dagge! Har du läst den lilla blå boken? =)

Kankse inte va så mycket som va så skoj där i,för där va ja också dålig att skriva... Suck...

Jaja... Nu väntar återigen 12 sidor underbar läsning på mig!

Tänker på dig vännen!



tusen pussar ( eller nej, jag är förkyld... så de får bli...) 1000000 kramar istället!

hihi

2008-09-04 @ 14:45:54
URL: http://rebeccabeltinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0