4 Veckor

Jag är jävligt trött på att klaga hela tiden, men det här är ett helvete jag inte önskar någon. Utan tvekan det värsta jag har gått igenom. Har aldrig mått fysiskt sämre än vad jag gjort de senaste fyra veckorna. Och nu när allt ska vända egentligen, då får jag outhärligt ont i ryggen och måste ta dubbelt så mycket morfin som innan. Jag vet knappt om det jag ser eller hör är verklighet eller dröm, kan inte koncentrera mig på något utan att slumra till och samtidigt får jag inte ens hälften av den sömn jag behöver.  Och efter röntgen så sa dom att jag inte hade nån inflammation i ryggen, vilket väl i tur i sig, men då hade vart skönt att veta vad fan det kan vara eftersom ingenting hjälper!
Att jag dessutom lär bli kvar här i kanske två veckor till underlättar inte nånstans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var tråkigt att höra ! Tänker på dig och hoppas hoppas att det vänder snart!!Kram Elisabeth

2008-09-22 @ 13:02:33
Postat av: petra

Hej!

kämpa på det är tufft med behandlingar!

Jag behandlas för bröstcancer och är väl igentligen frisk från cancern men får nu en dunder kur med cellgifter för att ta död på de celler som kan finnas kvar i kroppen.

kämpa på tjejen

från

Petra

2008-09-24 @ 14:51:28
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej..Din stackare..vi tycker verkligen jätte-synd om dig..och du har ALL rätt att klaga..!!Livet är inte ett dugg rättvist, det har du fått erfara..Vi hejar på dig, kämpa som sjutton nu och hoppas att du snart mår bättre!! Tina, Daniel, Pontus, Jennie o Fannie

2008-09-24 @ 14:52:24
Postat av: Anette

Hej Emelie,

skickar massor med kraft till dig!

Kämpa på!

Kram Anette

2008-09-25 @ 14:01:33
Postat av: Anna

Gumman då!! Du e såå stark, och du kommer ta dig igenom detta det vet jag! måste verkligen hälsa på dej! Försök krya på dej! <3

2008-09-29 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0