+3

Finns väl inte så mycket att säga.. Skriver mest för att tiden ska gå, kan inte sova innan tio (Sandimmun) och jag mår skit. Har mått riktigt dåligt hela dagen. Huvudvärk och illamående är två trevliga biverkningar jag har åkt på.
Och tänk, sen är det sådan huvudvärk som inte går att lindra med tabletter! Har jag tur eller vad?
Dom säger att kroppen kommer vänja sig, och det är helt lugnt för min del. Kom igen kroppen, vänj dig! Inte gör det mig nånting att slippa ligga med huvudvärk från förmiddag till kväll. Tvärtom.

Hoppas allt är bra med er andra iallfall : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kompis här är allt bra,men det hade ju varit ännu bättre om det var bra för dig med ! Har varit dålig på att skriva kommentarer,men jag är en flitig läsare varje dag!! Kram Elisabeth

2008-09-08 @ 08:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0