+12

Goomorron. Har inte vart en så god natt iallafall. Eller beror på hur man ser det, jag hann med Scrubs, Prison Break, nån polisserie. Lite Dharma & Greg samt Cheers på de, tacka vet jag kanal 6.
Men har inte sovit så mycket, vågade inte somna utav rädsla att vakna upp till samma chock som igår. Panikattacker är något jag klarar mig utan kl 6 på morgonen.
Mår lite bättre idag, har inte lika helvetiskt ont i halsen så jag försöka dricka lite. Inte så lätt när jag inte kunnat svälja ner någonting på en vecka.

Sen kommer bror min på besök, hoppas han tar med sig tidningarna...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Gaah känner mig hemsk som inte hört av mig på länge, men e skit fattig för tillfället och äger ingen mobiltele längre. host klantig! Stackare... får allt ta mig i kragen o hälsa på dej, men när har du ork att umgås? Ta hand om dej ( så gått de går) kram kram

2008-09-16 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0