+1

Idag ligger vi på plussidan då. Hädanefter kommer alla dagar vara plus. Men igår var de inte bara 0, de va botten.. Transplantationen gick bra, cellerna gick in på en halvtimme eller nåt, men de är den förbannade premedicineringen som är jobbig. Den ska motverka eventuell allergisk reaktion och innehåller cortison o tavegyl å grejjer, så jag sov mig igenom hela dagen. Var helt slut i huvudet från morgon till kväll, är ganska så säker på att jag borstade tänderna med tvål.. Eller delvis med tvål. Det smakade fan i vilket fall. Klarnade lagom till förnedringsteve så fick mig några skratt också.
Men nu är det lite över.
Det kommer fortfarande bli jävligt jävligt framöver, när mina värden går ner, men jag har iallafall avtjänat en tredjedel av tiden hoppas jag.
I övrigt går tiden här så otroligt långsamt... såååå långsamt. Hoppas jag får komma ut idag, dom vet inte riktigt ännu. För sen kommer jag bli inlåst, inte få lämna rummet ens, så de hade vart jäkla skönt att få smita hem en stund.

Och idag kommer nog lite boråsare =) That's good ^^

(Conor Oberst, bara ett tips sådär)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sååå duktig som sstår ut med allt detta! Stolt över dej o du kommer grejja allt i hopa ;) tror på dej! du e vinnare så detta borde du grejja :)

2008-09-05 @ 23:34:37
Postat av: boråsaRn

yeah, boråsare is the sheat ;) öppnat de andra kinderägg leksakerna än? :) puss

2008-09-07 @ 00:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0