Tjoo

Väntar på pizza.. så jag skriver lite för alla mina icke-läsare. eller, jag vet att jag har läsare öfr jag har faktiskt några unika besökare, men det är ju aldrig någon som kommenterar så jag har inte så bra koll helt ärligt.

Aja, fick skriva in mig på kära gamla fyran igen söndags för jag mådde piss och hade körtelfeber och allt vad det var. Och jag gick på morfin och mådde piss ett par dagar och och jag är så jävla trött på att ha ont. Det känns som jag stått ut med tillräcklig smärta för iallafall minst ett par år framöver.
Men så blev jag utskriven idag iallafall, för nu kan jag nästan tänka utan att få ont i huvudet. Och jag mår fortfarande asdåligt men jag fungerar åtminstone och tror nog att det ska bli lite bättre framöver.

Så i helgen ska jag bara ta det lugnt, vilket känns rätt trist efter nästan vecka på sjukhus men jag kommer nog aldrig bli riktigt frisk om jag inte tr de på allvar nån gång.

Men imorrn ska jag på brottningstävling, och kolla när Rasmus kramas med alla dom andra stora pojkarna. För det är tydligen 2000talet nu och då kan killar kramas offentligt utan att behöva skämmas för det. 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Skämmas? det har jag aldrig gjort;)

2008-11-21 @ 20:17:39
Postat av: Anne

Skönt att höra att du är hemma igen. Bertil frågade mig i onsdags om jag visste hur det var. Nu kan jag ge honom senaste nytt. Du har väl haft jobbigt nog nu......ser fram emot att träffa dig igen när du orkar hälsa på oss i skolan.

Kram

2008-11-22 @ 12:29:30
Postat av: ELISABETH

Det känns väll OK att titta på snyga killar !!hi hi

Det är friskvård...

2008-11-24 @ 09:46:15
Postat av: Dea

Jag läser ALLTID din blogg ;)

så fortsätt blogga! Saknar dig, puss

2008-11-25 @ 12:47:18
Postat av: madde

usch det låter inte trevligt=/ krya på dig

2008-11-25 @ 19:34:36
URL: http://maaddow.blogg.se/
Postat av: Ange

Later inte sa kul. Saknar dig mycket, men nu har jag lagt ett brev pa ladan for det finns inget finare an att fa brev. Hoppas du slipper sjukhusskiten snart for du har haft mer an tillrackligt tycker jag. PUSSAR

2008-11-25 @ 19:41:22
URL: http://kaaoa.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jag saknar dig jättemycket! Ser jättemycket fram emot att ha dig här! Och du vet ju att jag alltid läser din blogg ;)PUSS

2008-11-25 @ 22:16:29
Postat av: Ange

jag kan ta alla framtida sjukhusbesok for dig. skont att hora av dig. mailar dig langt en annan dag, nu ar det ko till var moderna dator a la 80-talet. yey.

Saknar dig mycket. PUSS

2008-12-16 @ 16:55:49
Postat av: Achillea

Hej Emily!

hur går det för dig? Sluta inte blogga, jag kollar varje dag efter ny information!!

Hoppas du mår bra tjejen

Kraam!

2008-12-17 @ 17:50:41
URL: http://achillea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0