Utskriven

Blev utskriven igår, och hade de högsta värdena hittills (2,2) så passade på att hälsa på Fia. Som hade fest =)
Blev en seg färd till Borås med Agnes, jävla tur hon var med annars hade jag kört vilse helt själv. Nu hade jag iallafall sällskap ^^ (Och får man kärringstopp mitt i en backe så är det antagligen inte avsiktligt! Helt onödigt av medtrafikanter att hänga sig på tutan!)
Men där hade jag en bra kväll. Var tvungna att stanna på Statoil och inhandla färdkost för att palla köra hem mitt i natten. Jag fick väcka Ange när jag ville bli matad med Ballerinakex.
När vi parkerat bilen dumpade vi grejjorna hemma och gick bort till vad som var kvar av Bengts 50-årsfest. Givetvis glömde jag av att säga grattis också...
Sedan gick vi till kära kusin Daniel och hängde på hans halvfärdiga altan en stund. Jimmy försökte tvinga i oss nån äcklig sprit som ingen annan ville utsätta sig för, men tror han fick dricka den själv tillslut.
Halv fem fick vi ge upp och gå hem, hade jag varit frisk så hade jag stannat ute hela natten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon,kul att du drog iväg till borås och att du fick sällskap i bilen,vilse får du ju inte köra ha ha.hoppas att proverna är fortsatt bra idag.
kram Elisabeth

2008-05-12 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0