Två nätter kvar.

Delat rum suger. Delat enkelrum är förbannat trångt och jobbigt, men då var sällskapet iallafall bra. Nu är det inte kul. Speciellt inte om man vill vara ifred och grannen vill diskutera sin mans datorkunskaper. Äh, vill inte klaga, men jag vill vara ifred från folk jag inte känner.

Jag och pappa åkte till havet idag, Önnereds brygga och Näset. Åt glass och kastade mördande blickar på alla som solade. Men det var fint att komma iväg lite. Botaniska må vara vackert, men det har gjort sitt.

Så, två nätter kvar... Tre påsar cytostatika. För den här gången.

Och förövrigt, framöver :

B E N M Ä R G S T R A N S P L A N T A T I O N

Jag hatar det här.



"Det ser ut som jag får vänta för evigt för att få nånting gjort"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som du hade en bra dag igår.Tänker på dig massor! Kommer gärna och hälsar på dig nån dag som det passar dig. Kram Elisabeth

2008-05-09 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0