Torsdag

Så igår var det dags för ännu ett par besök på Sahlgrenska. Första gick rätt fort, tog prover, träffade läkare och fick sedan Zoladex-sprutan. Dom skrämmer upp en som fan varenda gång, som om varenda liten sak kommer vara det värsta hittills. Det har inte varit så illa. Sprutan kändes visserligen, men inte så mycket värre än att pierca sig, och det är jag ju nästan van vid ;)
Skulle tillbaka vid två för besök på hudkliniken. Cytostatikan har nämligen en jävlig inverkan på min hud.
Sådär lagom kul att hudmottagningen har samma ingång och avdelning som både könsjukdomsmottagningen och Gayhälsan. Jag såg mig om över axeln ett par gånger innan jag gick in vill jag lova.

På lördag spelar Lillasyster i Flunsåsparken(var?). Hoppas verkligen att jag inte har någon feber då. I och för sig ska min värden vara botten, men om vissa kan åka till Ullared utan immunförsvar så borde väl jag kunna sitta utomhus i en folkpark och lyssna på hårdrock?
Att stå mitt i smeten och headbanga är inte ens hälften så kul utan hår ändå.

Idag kommer Therese till Lindome och hälsar på. Och så blir det utställning på Esteten i Kungsbacka för alla som är intresserade, kl 18.00-20.00. Har visserligen bara en tavla att ställa ut, men den har jag kämpat med så länge så jag måste ha med den. Känns lite onödigt annars.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0