Tisdag

Igår var jag på Sahlgrenska igen, kollade värdena (sjunkande) och fyllde på med mediciner. Ska tillbaka imorgon för nya prover, få blod och få en spruta i magen (Zoladex, 1000 kr styck på Apoteket, en i månaden, helt sinnesjukt). Jag tror dom riktigt stora pengarna ligger i att uppfinna nya mediciner.

Idag måste ha varit den mest produktiva dagen sen jag hamnade på sjukhus, och säkert ett tag innan det. Har bakat muffins, pluggat och gått en promenad, men jäklar vad jag saknar joggingen... Rundorna med Beccs förra våren, ner i Dala, förbi Blåvättnerna och vidare på motionsspåret och sen kvällsdopp i Barnsjön. Och en iskall promenad hem i dränkta kläder och joggingskorna i handen. 

Nu
ska jag fortsätta plugga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. gott att höra att du har orken att ta dig för saker,men muffinsen såg jag inte röken av när jag var hos dig igår? kram Elisabeth

2008-05-14 @ 11:43:51
Postat av: Anonym

Hej. gott att höra att du har orken att ta dig för saker,men muffinsen såg jag inte röken av när jag var hos dig igår? kram Elisabeth

2008-05-14 @ 11:44:41
Postat av: Rebecca

Kan du möjligtvis jogga med mig i sommar?
Får du lov att motionera när du går på behandling?
För isåfall lär de bli fler sådanna rundor (A)
Puss gymman

2008-05-15 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0