Lördag

Idag har jag och mamma officiellt gått en långpromenad i Botaniska. Inofficiellt gick vi på stan och shoppade skor till bal och student. Sen åkte vi hem och provade allt, och givetvis har klänningen blivit för stor. Att upptäcka det helgen innan balen är väl lagom ångestframkallande. Men det löser sig säkert, det viktigaste är att jag får gå överhuvudtaget och det verkar så nu. Febern är borta och mina hamsterkinder har väl krympt något iallafall.
Ska upp i 1,0 i LPK värde också. Nu ligger jag på 0,7.
Och så har jag kommit fram till att mina humörsvängningar förmodligen går att skylla på zoladex-sprutan. Det är vad jag tänker skylla på åtminstone.

Imorgon blir det förhoppningsvis Classic show på Tjolöholm och sen släktmiddag. Förhoppningsvis alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0