"Allt är bra"

Det har varit så jäkla gött att vara hemma i helg. Var och firade Lotten i fredags, och igår riskerade jag hälsan på Lindo. Läkarna hade kanske inte rekommenderat att dra till den lokala puben så fort man blir utskriven, men mina värden kommer inte bli bättre än så här och på tisdag börjar ny cytostatikabehandling så jag hade faktiskt inget val. Jag vägrar sitta hemma hela tiden, då kommer jag att missa allt!
Tycker att jag har gjort ,och kommer få göra, tillräckligt med uppoffringar redan. Att sälja Flogging Molly-biljetten har varit det jobbigaste hittills. Jag hade kunnat stå ut med febern och allt det där bra mycket längre, bara jag fått gå på den konserten...
Det är ett helvete att inte ha ett val, att vara tvingad att ge upp tre veckor av sitt liv för varje behandling.
Så jag kommer inte kunna göra allt jag vill göra, men jag tänker göra allt jag kan göra.
Siesta! ligger jävligt bra till just nu. Jag har längtat efter en festivalsommar i nästan ett år nu och det kommer ju inte bli dom planerade fyra, Siesta!, Hultan, Peace and Love och Way out west, men nåt måste jag få göra.
"Det är nog inte den bästa miljön" - Det skiter jag fullständigt i.

Man ska göra det man vill och inte bara det man kan



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig ! Låter som du har laddat batterierna över helgen.Ibland måste man ta lite risker ha ha!
Massor av kramar/Elisabeth.

2008-05-05 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0