en jävla rubrik

Jag hade skrivit en smart jävla lista på typ 120, eller iallafall 13, saker som jag störde mig exceptionellt mycket på på det här jävla stället och så klick så bara försvinner allt och de va då fan vad ingenting ska fungera och allt helvetes skit ska sätta sig på tvären!!!
Om bara den där tanten slutar snarka och mina "sömntabletter", som nog inte hjälper någon och mer funkar som placebo-medicin, kickar in så det kan bli natt och morgon och så man får kämpa sig igenom den här skiten lite till så det kan bli natt och sen morgon igen och om och om och om tills dom släpper ut mig. För nån gång måste dom det, jag vet att dom inte kan behålla mig här, det finns folk som vet var jag är nånstans.
Och jag bara önskar och hoppas att det finns någon sorts mening med all den här jävla skiten.

Boråsare bör förövrigt ha bättre koll på sina mobiler.



"  All den här tiden som jag vilat o velat. Vilat o väntat o kastat bort
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0