Fuck it.

Jag verkligen fått så himla nog av att vara här nu. Dom bara velar, vet inte när jag får åka eller nånting. Jag kunde varit på Roskilde, eller Arvika, om det inte hade varit för denna förbannade antibiotikan och allt va det nu är. Så jag blev lite sur, och kanske har dom lite dåligt samvete, för dom ändrade all antibiotika till tablettform och kanske kanske kanske får jag åka hem imorgon.
Kursen var inget vidare, men det var nåt annorlunda mot det här. Med riktigt, till synes friska, människor och prat om något annat än behandling och sjukhusmat och hur mår du och vem mår sämst. Och i Gothias informationspapper står det att min arbetsledare är Lars och att hon ska utbilda mig första arbetsdagen. Jag skrattade iallafall. Sen behöver jag en smart comeback mot vattenkriget i köket förra året...

Fick mail från Max igen, nu är han i mitt älskade Ao Nang. Hur kan man sakna en plats så mycket?
Och jag vet att Thailand typ är det nya Kanarieöarna och att var och varannan svenne åker dit men det är helt underbart och jag saknar det så sanslöst mycket...


Och börjar bli rätt sugen på Wayoutwest biljetter nu... Köp nu, annars tar dom slut, vilka är med mig?

Okkervil river.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0