Tisdag

För en gångs skull har inte tiden bara sprungit iväg. Och helgen var faktiskt riktigt bra. Läkarna skulle givetvis inte hålla med mig om dom visste vad jag sysslat med, men som tur är går nattklubbstämplar att tvätta bort rätt lätt.

Det blev Rockbaren i torsdags, hade en så fin bild i huvudet av hur mysigt det skulle bli att sitta där på uteserveringen och njuta av sommarkvällen och lyssna på fin musik. Självklart var uteserveringen fullsatt och vi fick placera oss i mörkret därinne, men de var en trevlig kväll ändå. Nykter, men trevlig.
I fredags var det fejkstudent för Charlotta som missade den riktiga studenten. Det blev tårta och utgång, till Mingel. Har alltid så höga förväntningar varenda gång jag går ut i Kungsbacka, och blir lika besviken varje gång, men det var kul att träffa klassen iallafall! Tack för en mysig kväll Charlotta =)

Och sen kunde jag inte hålla mig borta från Borås,  så det blev utgång i lördags också. Gick till Trädgårn med Sofia och gänget. Såg inte mycket av Fia, men det var en lyckad kväll, Borås är trevligt, mycket trevligt ^^
Hann också med att plocka jordgubbar, dricka te, träffa Rasmus och kolla på film. Samt köra vilse i Borås, men det är ju tradition vid det här laget.

Sjukhuset igår, och värdena är inte så bra att dom kan börja ny behandling. Jag klagar inte, men är rädd att dom kommer lägga den över Gothia, och då tror jag att jag mördar någon. Kan man vägra? Jag måste vara med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0