Rockbaren nästa.

Är så sjukt uttråkad att jag nog måste skriva något. Bara för att inte somna. Igår var det sjukhuset igen. På gott och ont. Goda nyheter var iallafall att jag kanske slipper bli inlagd för nästa behandling och kan ta sprutor istället. Det var så jag uppfattade det iallafall och då kan jag ju vara med på Gothia ändå.

Sen fick jag Borås-abstinens och åkte dit. Fikade med Fia på Viskan, börjar gå upp dom där kilona som rasade innan känns det som. Attans, men läkarna blir nog glada. Sen åkte jag till Viskafors av alla ställen på jorden och kollade film hos Rasmus.

Och ikväll blir det... Rockbaren =) Med färre skummisar än förra gången hoppas jag.

Winnerbäck imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0