Nåt med köttfärs och kryddor...

Men jag åt nog nästan halva portionen, vilket kanske inte glädjer någon men det är så det är.
Idag ska jag åka härifrån ett tag. Ska på livsmedelshanteringskurs och det gillar dom inte dom där läkarna. Inget emot livsmedelshantering i sig, bara att jag kommer vistas utanför sjukhuset.
Men måste gå den kursen för att vara med på Gothia, så det är så det blir. Eller måste och måste... Innan var det inte lika noga, jag kunde ju varit på festival denna veckan och missat kursen, vem vet? Men nu är jag inte på festival, jag är fångad på Salhgrenska och då måste jag gå på kurs. Kan jag så ska jag. På egen risk kallar dom det.
Det är lite komiskt när "living on the edge" blir samma sak som att gå på konsert, eller äta jordgubbar.

Och nu har väl den där kärringen börjat snarka igen. Det hade väl gått an om hon nånsin gjorde nåt annat än sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0