Trött.

tänkte slänga in ett inlägg innan jag somnar igen...
Igår var jag på tok för trött för att gå ut, sov hela dagen tills Hanna, Jimi och Per kom. Umgicks med dem ett tag, sen kolllade jag på teve och tuppade av rätt fort.
Idag har allting varit mer eller mindre ett helvete. Är trött, har ont, kan knappt hålla ögnonen öppna och fick  precis reda på att jag är tvungen att äta Panodil som är sjukt jobbiga för kroppen.
Idag har Katrin och IDa varit här, DAniel och Malin kommer ikväll^^
Ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman.Skickar lite måndags kramar till dig.
Tråkigt att höra att du mår dåligt,men du är stark!
Kram Elisabeth

2008-04-21 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0