Torsdag

Har precis käkat lunch och nu trycker jag i mig massa Polly till efterrätt (har ni tänkt på att dom med mörk choklad är lite hårdare än dom med ljus choklad? Dagens upptäckt ^^ ) och väntar på att få bli bortkopplad från Medicinmannen och ge mig ut. Rätt så fint väder idag med.
Klockan fem i eftermiddag har jag varit här i en vecka... Det känns inte så, känns som ett par dagar bara.
Har inte mått så bra idag heller, men har fått två påsar blod så mår lite bättre nu. Cytostatikabehandlingen är iallafall avslutad, men nu vet jag inte alls hur min kropp kommer reagera på den. Alla reagerar olika säger dom...
Det är så sjukt, när jag gick till vårdcentralen förra onsdagen hade jag inte en tanke på att det kunde vara sista gången på fyra veckor som jag var hemma. Men det är ju så, man vet aldrig vad som ska hända. Tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0