Torsdag eftermiddag

Kände att jag tröttnat en aning på botaniska idag, men är bortkopplad från Medicinmannen så då måste man ju självklart ge sig ut. Mamma föreslog Ullared. Inte så seriöst kanske... Officiellt har vi kört runt och hämtat mina bröder... Jag har iaf inte smitit iväg med föräldrar och plockat up Jimmy i stan och sedan åkt iväg till Lindome och fikat hos farmor, hälsat på Gallo, promenerat hemma i trädgården och spanat in Johns coola moped. Ifall någon skulle fråga. För det vore ju en onödig risk att göra så ; ) Men om jag hade gjort så, så skulle jag tycka att det var väldigt trevligt att komma hem och andas ett tag, träffa farmor och se att allting fanns kvar. Fastän det bara gått en vecka.

Sen ringde Agnes och berättade att hon ville vara lite äventyrlig och to en buss hit istället för spårvagn. Så hamnade hon i ett bostadsområde, trodde de var fel buss och hoppade av i ren förtvivlan och förvirring. När bussen körde iväg så stod det givetvis Sahlgrenska på den ^^
Jag blev väldigt glad när Agnes berättade detta och skrattade gott och länge =)

Klockan 5 ringde boråsarna och sa att dom var i Göteborg och jag berättade vilka spårvagnar som gick hit och vad hållplatsen hette. Sedan sa jag lite skämtsamt till Agnes att det lär väl ta nån timme innan dom dyker upp. Nu är klockan snart 6...




Kommentarer
Postat av: Agnes

heh bra att någon hade glädje över min upptäcksfärd?

2008-04-17 @ 19:18:15
URL: http://kaaoa.blogg.se
Postat av: annika

Det är ju tur att du inte smiter så långt:-) Hur gick det för boråsarna, kom dom fram??

2008-04-17 @ 21:39:43
Postat av: Hanna

HEJ Emily!! skoj att få sällskap av dig här i bloggvärlden=) Hoppas du har det okej på sjukhuset(även om jag vet att sjukhus alltid ändå är sjukhus och att man är där av någon anledning, inte bara för skojs skull). Vi tänker massor på dig i skolan och önskar att allt ska gå bra för dig!! Jag hänger me ange någon dag och hälsar på dig ifall det går för sig?! säg bara till om du vill ha något! mer godis eller whatever, så fixar vi det :D massa kramar

2008-04-18 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0