Tisdag

Ibland blir man bara så trött på människor.  När man lever såhär, hela tiden på gränsen till att somna, med massor av folk runt omkring som ska göra det ena eller andra med en. Och när dom kommer in på ronden och det inte räcker med två sköterskor och en läkare, utan man plusar på med minst tre läkarstuderande som ska klämma in sig i det här lilla rummet och stå och anteckna varenda ord läkaren säger. Det går mig på nerverna, som om jag skulle explodera närsomhelst,.

Men i övrigt så verkar febern ha gått över för ett tag och ryggen känns nästan helt bra. Hoppas på att få gå ut en stund men vågar inte satsa alltför mycket på att det blir så.
Mår iallafall bättre än igår, som inte var en genomusel dag heller. Christian kom förbi och visade sina nya tatueringar. Sen kom Lars med en hel kasse dvd-filmer (så nej, jag vill inte ha fler filmer nu, det finns  helt enkelt ingen plats).
Farmor, mamma och Madde hälsade på med, men var så sjukt trött att jag knappt hängde med i konversationerna. Tror att jag blir lite piggare nu när jag inte behöver smälla i mig lika mycket smärtlindrande och tavigyl. Så mycket jag fick i mig igår kunde slagit ut en vuxen man sa sjuksköterskan. Så lite tuff e jag nog ändå.
Hoppas bara det kommer lite kul besök idag med, behöver nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0