Seg eftermiddag.

Det händer inte mycket nu. Isa skulle komma, men hon dyker upp först ikväll nån gång.
Det är konstig stämning här. Det ligger nåt i luften. Folk på avdelningen är så allvarliga, stillsamma, just idag. Då är det lite läskigt, då blir man påmind om vad för ställe detta är. Men förhoppningsvis får jag åka hem snart, snart...
Det hänger på antibiotikan säger dom.

Idag var jag på restaurang med mamma, pappa och Jimmy. Grekiskt. Tappade lite charmen när man inte får äta sallad eller tzatsiki, men jag har haft såna cravings efter friterad potatis ända sen matlusten kom tillbaka så det begäret blev ju stillat iallafall : )
Försöker skriva ihop ett mail till Max också, vilket går sådär. Som att skriva en engelskauppsats varenda gång. Men det är kul.

Nu ska jag lyssna på nåt bra och vänta på kvällsfika.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej tjejen
Efter att ha läst dina sida så förstår jag vilken stark tjej du är och det känns så bra. Du kommer att klara detta med glans, det är jag helt övertygad om.
Tänket varje dag på dej och bara den sista hostan försvinner så kommer jag direkt och hälsar på.
Kramar i massor
Gunilla
Ps. Caramelle startade i Halmstad i dag och kom 4:a samt förbättrade sitt personliga rekord. Duktigt va??!! Ds

2008-04-27 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0