Godmorgon

Tänkte passa på skriva ihop nåt här medan jag fortfaarande känner mig rätt pigg. Natten var inte så jobbig som jag befarade, har sovit rätt bra egentligen. Knappt känt av febern. Så idag hoppas jag att jag kommer må ganska bra :)
Idag Mååste jag nog gå ut, annars kommer min rygg sluta fungera helt känns det som, men har väligt låga värden ljust nu så vågar inte ta för givet att jag får gå nånstans ändå. Så nu måste jag "skärpa till" besöksreglerna också, efter att en sköterska skickade iväg Janne, Malin och Daniel igår. Att hon måste lägga sig i?
I alla fall ska jag helst inte ha mer än två besökare åt gången, så det är jätteviktigt att folk kommer på utlovad tid eftersom jag måste planera hela min dag runt besöken. Fast bli inte avskräckta nu! Jag vill jättegärna ha besök ändå!
Nu när värdena är så låga är det också hur viktigt som helst att den som hälsar på inte känner sig sjuk, eller umgåtts mycket med någon som är sjuk.
Det är så mycket att tänka på :S

Kommentarer
Postat av: annika

Hej E! Håller en tumme för att din dag blir bra! Jobbigt med "syrror" som lägger sig i hela tiden,
men kanske e det bra också att någon styr upp besöken! Go girl! Kram Annika

2008-04-21 @ 08:41:34
Postat av: Anonym

Hej kompis.hoppas att du får en bättre dag.
Kram Elisabeth

2008-04-21 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0