Bra dagar.

Det funkar rätt bra det här med att vara hemma. Känns ungefär som semester ^^
Ska tillbaka imorgon, men hoppas att jag får komma hem igen samma dag...
Idag var jag och hälsade på utanför Esteten, det var verkligen jättekul att träffa er igen, jag saknar er!
Sen åkte vi runt och letade efter en mössa eller nåt, men det verkar inte vara den säsongen riktigt. Kan konstatera att keps inte är min grej iallafall...
Är nog inte så bra att springa runt i affärer och sånt egentligen, men herregud, jag måste få känna mig lite normal innan det är dags för nästa behandling.
Så nu är det väl bara att vänta och se vad dom säger imorgon.
Hoppas på en grillkväll med trevligt sällskap under Valborg, och det lär inte hända på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0